pátek 23. srpna 2024

Konec léta 2024

 Řekl jsem si, že udělám zase jeden kompilační příspěvek, jako jsem dělal dříve. Tak tedy, vzhůru na to!

Dovolená

Za letošní červenec a srpen jsem bral pouze jeden den dovolené. Byl jsem na celodenním výletě s kamarádem, který se vydařil. Léto je mé nejméně oblíbené období, dovolená u moře mě absolutně nebaví a v tom vedru se stejně nic nedá dělat. Proto větší letní dovolená není něco, po čem bych toužil.

Zdraví

Opakovali se u mě hypochondrismy. S jednou věcí jsem šel i k lékaři. Nebudu více rozebírat, ale lékař provedl menší neinvazivní zákrok a je po problému. Pořád čekám, že se mi hypochondrie ještě rozjede. Má hlava má pořád stejnou hypochondrickou biochemii a zrovna jen čeká na další podnět.

Zdroj: https://www.pexels.com/

Romantické vztahy

Aktuálně bod mrazu. S nikým nerandím, ani si nepíšu. Uvidím, zda budu mít náladu hledat na podzim, ale zatím to vidím, že si dám od hledání partnera delší pauzu.

Práce

Je to zvláštní, ale už od května jsem nadměrně zapálený pro svou práci. V  květnu jsem čerpal dovolenou, aniž bych cestoval. Dva dny navíc doma bez povinností mě ve velké míře regenerovaly. Vrátil jsem se do práce s elánem a novým zápalem o svůj obor, o který se teď trochu zajímám i ve svém volném čase.


A tady to dnes zakončím. Přeji hezký zbytek srpna a brzy zase na viděnou u dalšího příspěvku.

Žádné komentáře:

Okomentovat