sobota 31. srpna 2024

Zmizelá část internetu

 Ahoj, ahoj. Má nostalgie k dobám dřevním nikam nezmizela. A dnes bych se chtěl podívat na zaniklé internetové stránky, po kterých se mi stýská.

Spolužáci

Silný kalibr hned na začátek. Spolužáci.cz mi chybí i fakticky. A nejsem sám. Tohle jsme nedávno řešili s tetou. Bylo to praktické místo, kde se dali sdílet fotky z dob školních, nebo pozvat na sraz člověka, co nevede Facebook. Věčná škoda této stránky.

ICQ

Tohle je tak trochu můj osobní výběr. Málokdo romantizuje dobu ICQ (dobu před Facebookem) tolik jako já. Relativně často se mi zdá sen, kdy se nějak zázračně přihlásím na svůj starý ICQ účet a zrovna je online velký počet lidí. Jo... v tu chvíli mi dochází, že je to jen sen.

Zdroj: https://www.e-bezpeci.cz/

Lidé.cz

Ok... Smrt této sociální sítě nebyla pěkná. Ale stejně mi přijde, že kdysi byla možnost seznámit se s někým náhodným větší. Byli tu Lidé.cz, Líbímseti a Xchat. Nevím, jak to dělá současná generace, jestli vše nahradí Tinder, nebo je ve zvyku přidávat si cizí lidi na Instagramu.

Zrovna jsem také koukal, zda ještě běží Líbko. Ofiko stránky mi nechtěl prohlížeč otevřít a našlo mi to také něco, co vypadalo jako podvodná verze.

Co se týče Xchatu, tak ten stále existuje. Ale posledních snad už deset let je to vlastně neoficiální gay sex seznamka. Když se podíváte, kde je nejvíce přihlášených, je to právě místnost "Kluci s kluky". Počet přihlášených ale rok od roku upadá.

Blog.cz

Další má srdcovka. Tam jsem blogoval předtím, než začala éra Zdivočelé mysli. A i když jsem své blogy smazal, stejně jsem na Blog.cz chodil. Bylo tam dost blogů, ze kterých jsem měl velmi silnou nostalgii, protože někteří mí vrstevníci své pubertální blogísky nesmazali a skončily až se zánikem celé stránky.


A tak to máte, čas běží, ještěže alespoň ty vzpomínky nám zůstávají.

Žádné komentáře:

Okomentovat