neděle 1. května 2016

Nové krabičky cigaret

Možná jste zaslechli, že možná budou dle zákona změněny krabičky cigaret. Mají na nich být fotky následků kouření. Nejspíš by jste řekli, že to stejně neodradí nikoho kouřit. Ale kvůli této možné změně vážně uvažuji, že přejdu na elektronickou cigaretu. Proč?
Jak jsem psal v některých příspěvcích, jsem hypochondr. A vzhledem k tomu, že jsem měl silné paniky úzkosti ohledně svého zdraví právě kvůli tomu, že kouřím nechci vídat každý den tyto fotografie. Věřím tomu, že strach z nemoci vede k vyšší pravděpodobnosti, že skutečně onemocníte.
O elektronické cigaretě už stejně delší dobu uvažuji. Táta mě neustále odrazuje, ale znám případy, kdy známí skutečně přešli na elektroniku a už více než rok neměli ani jednu klasickou cigaretu. Samozřejmě, že znám i opačné případy, kdy kamarád ve výsledku kouří stejný počet klasických cigaret jako dřív a k tomu ještě elektronickou. To je důvod, proč jsem si elektroniku zatím nepořídil.
Jsem rád, že můj strach z nemocí je poslední dobou velmi nízký a nechci do toho spadnout znovu. Předpokládám, že u každodenního vídání fotografií na krabičkách by tu to riziko bylo.

2 komentáře:

  1. jsou účinné léky na odvykačku s kouřením, jen na předpis, ale pojišťovna je nehradí

    na cigo nebudeš mit chut.. je to postupny efekt a dve etapy..
    no pokud kouris jen proto, ze nevis co s rukama, tak to asi nepomuze.. jde o chut na cigaretu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tento článek byl psán před rokem. V červnu 2016 jsem úspěšně přestal kouřit. Skoro rok jsem neměl cigaretu. Pro porovnání, můj druhý nejdelší pokus trval 5 dní. Takže myslím, že rok už něco znamená.

      Vymazat