neděle 26. června 2016

Deník odvykajícího kuřáka - díl čtvrtý

Dnes tomu bylo 20 dní bez cigarety. Chuť na cigaretu je už naprosto minimální. Optimismus přetrvává. Přestat kouřit jsem se pokoušel už před 3 roky. To, že se zdá, že jsem to nyní dokázal, mě plní pocitem, že dokážu i věci jiné.

Jako další krok jsem se rozhodl dostat se do lepší fyzické kondice. Před chvílí jsem docvičil. Tělesnou aktivitu mám celkem pravidelně, ale často to je pouze 20 - 40 minut denně. I když během týdne mi táta zprovoznil kolo, takže jsem byl na projížďce, která přes hodinu nejspíš trvala. Studuji také nějaké materiály ohledně stravy, jelikož tu bude také nutné upravit.

Snažím se svůj život změnit od základu. Je to má odpověď na dlouhotrvající krizi brzkého věku. V zápalu posledních tří týdnů se mi také zdálo, že projevy mé nemoci byly naprosto minimální. Přetrvávala pouze sociální úzkost, se kterou budu muset časem také něco udělat. Ale střídání nálad mě bohudík neobtěžovalo.

Žádné komentáře:

Okomentovat