čtvrtek 2. února 2017

Mix únor 2017

Je teprve druhý únor a už je tu první únorový mix, pravděpodobně jich bude víc.

Škola 
Zde zmíním dvě věci.
1) Těžce nestíhám diplomku. A těžce mě nebaví. Přesto se snažím překonat sám sebe a dotáhnout to do finiše. Nechce se mi zahodit tu dlouhou dobu studia. Na druhou stranu se nedodělání školy neděsím tak, jak by se asi děsil jiný na mém místě.
2) Hlásím se na další školu. Takže když zrovna nepracuji na diplomce, učím se na přijímačky.

Koníčky
Na jiné věci čas moc není, jsem rád že si stihnu zacvičit. A to ještě dělám u pořadu "Co na to Češi". Nějak mě baví to sledovat a když už se mám urvat od povinností, tak to ještě spojím s tělocvikem.

Energie
Nezvykle hodně. Vstávám na své poměry celkem brzo. Je pravda, že piji dost čaje, který kromě kávy má také podpůrné vlastnosti. Také se hodně hecuji, když mi docházejí síly, představím si, jak člověk, který mě opravdu naštval je na tom v životě o dost lépe a hned mám sílu ještě víc máknout.
Každopádně, budu muset nasadit nějakou kvalitní relaxaci. Jednak by to mohlo zvýšit produktivitu, jednak snížit riziko, že se to přehoupne do mánie.


Žádné komentáře:

Okomentovat