neděle 26. dubna 2020

Karanténa a pití

S příchodem karantény jsem velmi rychle přešel do módu, kdy jsem si říkal, že vyšší pití alkoholu je v pořádku, protože je pro něj důvod. Zároveň jsem navýšil pití nápojů obsahujících kofein nad svou normu. 
Jak často a jak moc jsem pil?
Pil jsem většinou každý třetí den. Někdy více. Množství však bylo únosné. Nejčastější množství byly dvě piva nebo dva drinky, kde každý obsahoval panáka vodky. Žádná hrozná míra, ale alkohol se začínal stávat z příležitostné věci věcí velmi běžnou.
Co se týče čaje a kávy, dohromady jsem dal cca 6 šálků denně.

                                   Zdroj: https://www.smithsonianmag.com/

Jak jsem na tom dnes
Řekl jsem si, že pít tak často není ok a začal jsem oddalovat dny, kdy se znovu napiji. Současně jsem v bodě, kdy piji jednou týdne a to v sobotu s někým z mých přátel. Typické množství jsou 2 piva ale někdy to je krapet víc. Včera jsme se s kámošem pili zrovna víc, ale to je výjimka. Piji většinou jen do nálady. Včera jsme po dlouhé době pili do opilosti. A ta taky nebyla zas tak vysoká.
Co se týče čaje a kávy, mám teď hranici dohromady max 4 šálků za den a to dost poctivě dodržuji.

Co chci ještě omezit
Sladká pití! To je další bod, na který se chci zaměřit. Ale znáte to, někdy voda žízeň nezažene a tak člověk sáhne po sklenici limonády. 
Co se týče životního stylu, musím se celkem dost hlídat, abych žil relativně zdravě. S blbou náladou je snadné sklouznout do méně optimálních kolejí.

Žádné komentáře:

Okomentovat