úterý 28. dubna 2020

Konec března a duben 2020

Na měsíc jsem se odmlčel a tak vám nyní dlužím shrnutí.

Hypochondrie a zdravotní stav
Po nějaké době se snížila bolest beder. S tím vymizela i bolest privátních partií. Patrně to bylo skutečně od toho. Uklidnil jsem se a hypochondrie už se příliš nevracela. Mé zdraví není úplně ok. Pravidelně cvičím, ale přesto nejsem v nejlepší kondici. Ani ten problém s hemeroidy neodezněl stoprocentně. 
Abych si své zdravotní problémy vyřešil, budu muset komplexně změnit životní styl. Asi nestačí čtyřicet minut pohybu denně, ale bude potřeba cvičit v řádu hodin. 
To mi připomíná, že bych mohl napsat článek, ve kterém vám nasdílím nějaká videa, podle kterých cvičím.

Práce
Vždycky jsem chtěl home office. Teď ho mám delší dobu a zjišťuji, že to není moc věc pro mě. V práci jsem byl spokojenější, když jsem chodil do kanceláře. Jednak to obsahovalo více mezilidského kontaktu a jak zjišťuji během koronaéry, jsem ještě více společenský, než jsem si myslel. 
Druhá věc je, že člověk měl nějaký předěl. Když byl v práci stres, většinou z člověka spadl po opuštění kanceláře. Tahle dělící linka je u home office bohužel do jisté míry setřená.
Ale jsem rád, že práci zatím mám, i když mám snížený plat. Kladu si otázku, jestli tuhle situaci naše firma vlastně ustojí. Informací mám pouze poskrovnu. 

Společenský život v době koronaviru
Jak jsem psal, zjišťuji, že společnost jiných lidí potřebuji více, než jsem si prve myslel. Setkání tváří tvář jsem však dost omezil. Jen jednou týdně jdu na procházku s někým z přátel. 
Zbytek komunikace s lidmi probíhá pomocí videohovorů. Několikrát týdně hrajeme deskové hru přes Skype. Dokonce jsem na začátku karantény objednal další hry, kde stačí, že hra je fyzicky u jednoho člověka, který obstará veškerou nutnou manipulaci.

Žíly
Během karantény tu byly různé žíly. Nejprve žíla studia jazyků, pak žíla pečení a vaření. Po ní dlouhá žíla obecnějšího vzdělávání se. 
Jaká je však aktuální žíla? Zdá se, že žíla psaní. Jsem za to rád. Konečně zas pravidelně pracuji na rozdělané próze.

                            Zdroj: https://writingandrhetoric1150.wordpress.com/

A to je aktuální info k mému životu. Doufám, že už brzy se vše vrátí do přirozenějších kolejí.

Žádné komentáře:

Okomentovat