úterý 17. listopadu 2020

Krátce - Ne všechny sny se splní, protože...

 ...lenost.

  • Před nějakou dobou jsem měl sen. To, že seženu práci, kde budu moci pracovat z domu. A že budu putovat po České republice a vždy v nějakém městě žít třeba půl roku.
  • Proč? Chtěl jsem psát poezii a krátké povídky založené na zkušenosti se středně velkými českými městy.
  • Má práce se přeměnila na práci z domova. A patrně tak budu pracovat i poté, co skončí korona.
  • Půjdu tedy objevovat taje jiných koutů? Už se znám. A tak vím, že k tomu patrně nedojde.
  • Už jsem příliš usedlý...


                                            Zdroj: https://www.pexels.com/

3 komentáře:

  1. A možná to je dobře. Myslím, že každý ptořebuje domov, bezpečí... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na to koukám trochu optikou toho, že dříve to bylo takové završení vzdělání otrkat se ve světě. Tak napůl cítím potřebu vydat se ještě někam na průzkum, než se na stálo usadím.

      Vymazat
    2. Aha, tak z tohoto hlediska myslím, že by to mohlo být fajn... Na chvíli a pak se usadit. Já už ty cestovatelské "potřeby" nějak ztratila, ačkoliv dřív jsem byla vášnivá cestovatelka, je zvláštní, jak se člověk vyvíjí...

      Vymazat