sobota 14. listopadu 2020

Milý deníčku - 3. díl

Milý deníčku,

zdá se, že by vše mělo být zase v pořádku, přesto jsem dnes měl další hypochondrický záchvat. Začínám věřit tomu, že tyhle záchvaty budu mít jednou začas pořád. Že mi ani nemusí nic být a hypochondrie si v mé hlavě stejně něco najde.

Asi by to chtělo zase chodit k psychologovi. Ale ten je ve Velkém městě a tam se jen tak nedostanu. Budu si asi muset pomoci sám. Nechci skončit jako teta. Po rozhovoru s ní jsem došel k tomu, že je psychický upír.

Jedna věc je zvláštní. Jsem dost racionálně založený člověk. Ale když na mě udeří hypochondrie, hledám nějaké celkem ezo věci. Vím, že kdyby mi vážně něco bylo, vyhledám lékaře. Alternativní medicína je více méně pouze placebo. A vážné zdravotní problémy nedovede vyléčit. Ale na hypochondrii? To je asi dobrá...


Žádné komentáře:

Okomentovat