úterý 23. března 2021

Musíš to rochodit! Díl první – Klepající se ruce

 Můj život se opět změnil... Ale v dnešním příspěvku se nepodíváme na současnost, ale naopak už skoro měsíc zpátky.

Po velmi zvláštním rozhovoru přišlo ráno. Nebyl jsem schopný pořádně nic dělat. Roztržitě jsem pobíhal po bytě a byl jsem nepoužitelný. Po několikátém pokusu uklidit umyté nádobí, kdy jsem neustále přepínal songy na Youtube, jsem si vzpomněl, že ve vzpomínkách na facebooku bylo, že jsem na den přesně před deseti lety vyrazil rozchodit jistou náladu.

Tenkrát se jednalo o 22 km trasu na jedno zajímavé místo v okolí. Chvíli jsem přemýšlel, jestli ten výlet zopakovat. Pak jsem si řekl, že je to to nejlepší, co zrovna můžu udělat. Jelikož se blížilo poledne, chtěl jsem se ještě naobědvat. Měl jsem problém do sebe dostat polévku a klepala se mi ruka. Na hlavní jídlo jsem se vykašlal.

 

                                                  https://www.pexels.com

Sbalil jsem nutné věci, jako např. powerbanku a jednoho lahváče.  Na mapy.cz jsem si vytvořil mapu, která kopírovala trasu před deseti lety alespoň podle toho, co jsem si pamatoval. Manicky jsem vyrazil ze dveří a městem skoro běžel. Po cestě mě chytl hlad, takže jsem si ještě koupil kebab. Kebab nebyl moc dobrý a bylo ho moc, takže zbytek jsem vyhodil na kraji města. Kdybych byl přejedený, nešlo by se mi moc dobře.

Tak, opouštěl jsem Malé město, několik hodin chození přede mnou a v mysli zvláštní koncept, na který se podíváme v dalším dílu.

Žádné komentáře:

Okomentovat