pátek 26. srpna 2022

ColtonKecy – Nedolehlé písně

Jsou písně, které mě opravdu zaujaly a které jsem jel dokola. Jedna, která je možná i na prvním místě, je Like a Prayer od Madonny. Jedna věc však byla na tomto songu zvláštní. Textu jsem rozuměl, přesto jsem ho nechápal.


Znáte to taky? I když text slyšíte a chápete, co znamená, stejně k vám jaksi nedoléhá. Mezi vámi a naprostým pochopením songu je jakási kouřová clona. To u mě tedy bylo právě u této písničky.

Vše se zlomilo až během mé třetí ataky. Toulal jsem se ztracený vzdáleným městem a tento song zpíval. Náhle jsem měl pocit, že ho chápu. A že ho chápu, jako ještě nikdo...

Je zvláštní, že občas má člověk pocit, že hudbu chápe lépe, když není v běžných stavech vědomí. Něco podobného jsem měl i s písní Heavy Cross od skupiny Gossip. Její text ke mě dolehl až po tom, co jsem se slušně zhulil na rande naslepo. 


A ne, nehulím a nikdy už nebudu, tohle je stará vzpomínka. 

Žádné komentáře:

Okomentovat