pátek 5. srpna 2022

Polovina léta 2022

Ahoj, všichni. Kapela, jejíž hudba mě do jisté míry utvořila, je pro mě už celkem ohraná. A najednou... Ohranost vymizela! Alespoň pro dnešek a já tak mám příjemný doprovod pro psaní, a tak se po nějaké době zase ozývám.

Zranění

To nejpodstatnější na úvod. Při manipulaci se šuplíkem jsem si strhl kus kůže a mám tak na noze krvavou ránu. Teda snad už se to hojí. Ale jelikož jsem hypochondr, není to pro mě vůbec lehké. Zavřu oři a všude vidím krev. Během dne se mi do mysli vkrádají myšlenky ohledně toho, že se to nebude pořádně hojit a jiné horory. Taky doufám, že mi rána nenaruší dovolenou, kde se budeme koupat. 

Detox

Snažím se dát si pauzu od prášků na úzkost. A to jak Rivotrilu, tak Chlorprothixenu. Z obou jsem měl nepříjemné stavy po odeznění. Což je u nenávykového Chlorprothixenu divné. I když předevčírem jsem to porušil a zrovna jsem měl štěstí a nebylo mi po něm špatně. Dokonce jsem po něm ani neusnul. Asi jsem ho opravdu potřeboval, stresovaly mě totiž tři věci najednou.

Zdroj: https://www.pexels.com/

Vztahy

Ohledně hledání vtahu jsem aktuálně v prohlubující se rezignaci. Dávám si pauzu od jedné gay seznamky. Poslední dobou mě tam naháněli opravdu podivní muži. A to je aktuálně to poslední, na co bych měl náladu.

Chutě po něčem novém

Nepůjdu do toho, protože nemám dost času, ale neustále mě láká zkusit nějaký nový koníček. Například háčkování by mě aktuálně oslovovalo. Ale už tak se nestíhám věnovat všem svým současným aktivitám. Možná vás napadne, jak může člověk s půl úvazkem nemít čas. Ale učím se 5 cizích jazyků a to opravdu zabere spoustu času. 

No a to je pro dnešek vše. Doufám, že najdu čas se vám ozvat častěji, teď jsem to krapet flákal. To to vedro, no. Tak se mějte a užívejte léta! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat