čtvrtek 9. března 2023

Hodnocení – Sledované seriály

 Byl jsem nemocný. A to je ideální čas na to zachumlat se do deky a sledovat seriály. Shlédnul jsem tedy některé resty a rád bych na tomto blogu zkusil něco, co jsem ještě přesně v této podobě nezkoušel. Bude se jednat o krátké hodnocení toho, co jsem během nemoci nakoukal. 

Poznámka: Budu hodnotit na škále 0 - 10 bodů, kde 0 znamená odpad a 10 opravdový klenot.

HIMYF – 2. série (1. - 5. díl)

Dobře, takže na začátek tohle flagelantství. Seriál sleduji jen ze setrvačnosti a dávám mu tolik šance, kolik si nezaslouží. 

Postavy mi přijdou spíš jako karikatury než reální lidé. Diverzita je pěkná, ale skupina lidí, kterou zde vytvořili jako protagonisty mi neladí. Chybí zde chemie a mám tendenci vnímat veškeré vztahy jako povrchní.

Dále příliš rychlý spád. Nejsem zastánce nečekaných zvratů a překombenosti.

Snaží se být dalším Jak jsem poznal vaší matku, ale jediné, co dělá, je, že dotahuje to, co bylo na HIMYMU trapné, do své dokonalosti.

Dávám 1 bod z 10 a to za kostýmy, které jsou stejně jako u HIMYMU opravdu povedené.

Zdroj: https://www.rottentomatoes.com/

Rick and Morty – 6. série (kompletní)

Zajímavé nápady. A méně složité na pochopení než minulé dvě série.

Líbí se mi, že se v rámci série vrací k některým starším dílů.

2. díl této série považuji za druhý nejlepší díl celého seriálu. (Za nejlepší považuji stále 4. díl druhé série.)

Tento seriál obecně pro mě bylo těžké začít mít rád, ale jeho čas patrně teprve přichází. Šestá série je pro mě zatím vrchol.

8 bodů z 10

Zdroj: https://www.rottentomatoes.com/

South Park – 26. série (1. - 3. díl)

První díl bomba, velmi mě bavil jako všechny s Cartmanovým Amorem.

Druhý díl: Meh, tak pade na pade. Mám rád vtipy na účet Kanady, ale princ Harry a veškeré drama kolem měj mě opravdu absolutně nezajímá.

Třetí díl absolutní zbytečnost, která se opět točí kolem záchodového humoru.

Jako celek za tyto tři díly 4 body z 10.

Zdroj: https://www.rottentomatoes.com/


Tak tenhle příspěvek je ve výsledku mnohem delší, než jsem plánoval. Uvidím, zda příště nebudu seriály komentovat vždy pouze jednou větou nebo dvěma, aby to bylo kratší. Nevím vlastně, jestli by vás tenhle formát zajímal. Pokud ano, nebojte se příspěvek komentovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat