pátek 24. března 2023

Milý deníčku – 10. díl

 Milý deníčku,

zas mám na čem pracovat. Ale krize s počítačem mě od počítače vlastně trochu odpoutala. Došlo mi, že na PC dělám vše. A tak se teď snažím mimo pracovní dobu být více offline.

Byl jsem na kontrole u psychiatričky. Je zde stále hrozba, že skončím na antidepresivech. Zatím jsem dostal doporučení na jiný lék na úzkost. Cílem je vysadit návykový Rivotril. Ale celkově prášky na úzkost moc neberu a snažím se fungovat bez nich.

Zdroj: https://www.pexels.com/

Dnes večer teda úzkost celkem fest. Jak se oteplilo, je venek plný lidí a potkávat po dlouhé době po setmění maskulinně působící skupinky ve mě krapet vyvolává strach. 

Jinak jsme dnes s tátou lehce pili kořalku. Musel jsem si dát. 14 dní jsem vydržel nepít vůbec a už se ve mě rozjížděla myšlenka že mi to chybí a hrozilo, že se nárazově velmi opiju. Dát si jen s mírou, abych zahnal chutě, bylo v tomto případě to menší zlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat