úterý 27. června 2023

Panická ataka (červen 2023)

 Nedávno jsem objednával dárek kamarádovi k narozeninám. Dárek se skládal ze dvou částí. První se podařilo objednat hladce, bylo možné zaplatit pomocí QR kódu. Nákup druhé části dárku mi však rozjel panickou ataku. 

Zdroj: https://www.pexels.com/

Jak je to možné? Bylo možné platit jak dobírkou, tak převodem. Chtěl jsem zaplatit rovnou a dal jsem převod. Nebyl zde však QR kód nebo klasické pokyny, jak vyplnit v bankovnictví platbu. Místo toho mě to přesměrovalo na stránky platební sítě, které jsem dosud neznal. Sice mi to v rozkliknutí zabezpečení ukazovalo, že je to pod záštitou mé banky, ale já jsem psychotik, tak jsem občas neúměrně paranoidní. Nedalo mi to však a přihlásil jsem se. Skočila mi stránka žádající o přístupu k účtu. A náhle jsme začal panikařit.

Byla zde panická ataka. Bál jsem se, že jsem dal své údaje podvodníkovi. Začal jsem psát kamarádovi, který je bankéř. Ten mi řekl, ať neprodleně volám na linku své banky. Tam jsem jim vylíčil, na jaké stránky mě to přesměrovalo a dle paní z banky bylo vše v pořádku, jedná se o bezpečnou platební síť, která je však nová a patrně se s ní teď budu setkávat častěji.

No... Stejně jsem si musel dát Rivotril. I po tom, co mi v bance potvrdili, že se nic neděje, mé tělo stále jevilo známky toho, jako kdyby se dělo. Ponaučení pro příště: Raději v klidu volat na infolinku banky, abych si podobnou věc ověřil předem, než se stresovat tím, kam jsem zadal přihlašovací údaje.

Žádné komentáře:

Okomentovat