středa 21. června 2023

Velké Město – Zvažuji návrat?

 Nedávno jsem po dlouhé době navštívil Velké Město. Bylo to v plánu už delší dobu a bylo to plné nostalgie. Nostalgie vlastně začala už dříve. A přiznám se, že tak trochu zvažuji návrat. Tato cesta měla být jakýsi průzkum prostředí. 

Sociální problémy Velkého Města však neodešly nikam a zdá se, že se vše naopak zhoršuje. To je tedy velký bod proti návratu. Proč bych se chtěl ale vracet? To hlavně kvůli hledání vztahu. V Malém Městě je to bez šance. 

Zdroj: https://www.pexels.com/

Ale... Byl jsem ve Velkém městě roky a vztah jsem aktivně hledal a stejně nenašel. Budu tedy volit opačnou taktiku. Nejprve hledat vztah, až pak se případně stěhovat. A Velké Město není jediná destinace, ve které budu hledat. Mám vytipovanou pomyslnou oblast České republiky, kde hledání vztahu připadá v úvahu. V užším výběru je kromě VM ještě jedno město, kam jsem také zvažoval stěhování.

No... Vypadá to tedy, že jsem se vrátil z rezignace do stavu, kdy opět aktivně hledám vztah. Tak uvidíme, co z toho.

Žádné komentáře:

Okomentovat