pátek 3. května 2024

Zdravotní kolečko

 Koncem loňského roku jsem měl menší fyzický zdravotní problém. Před Vánoci jsem narychlo běžel k jednomu z z lékařů, který mi řekl, že to není nic zdraví ohrožujícího, ale že mám možnost zajít na jiné oddělení, kde to budou dále řešit. Musel bych stejně čekat na nový rok a do té doby ten problém sám odezněl.

Ale... Před několika dny se mi to vrátilo a zhoršilo mnohem více. Volal jsem tedy tam, kam jsem měl volat v případě, že bych to chtěl dále řešit. Co následovalo bylo pomalu anekdotické. Volal jsem postupně asi do 4 různých míst po místních nemocnicích, protože všude mi řekli, že to řeší někdo jiný.

Zdroj: https://www.pexels.com/

Nakonec mě objednali na příští týden k doktorovi, na kterého nemám úplně nejlepší recenze. Navíc on to také nevyřeší, čeká mě drobná operace, na kterou mě neobjednali, protože mě poslali pro doporučení někam, kde mě odmítli. Pořád nějak doufám, že mi papír na tuhle operaci může napsat i doktor, ke kterému jsem objednaný.

A samozřejmě, neobešlo se to bez notné dávky hypochondrie. Padl dokonce i Rivotril, ale už jsem relativně OK. Diagnózu mám stanovenou z prosince a opravdu to není nic vážného, i když ten hypochondrický hlásek trochu hlodá, jestli to přeci jen není něco horšího.

Žádné komentáře:

Okomentovat