pátek 17. května 2024

Sny, které mě nepřešly

V prosinci roku 2023 jsem na tomhle blogu sdílel příspěvek o snech, které mě přešly

Plánoval jsem hned v závěsu za ním napsat další příspěvek, o snech, které mě nepřešly. Ale nějak se mi to posunulo až do hlubokého jara 2024. Takže, ahoj a jdeme na to :-). 

1) Vysoká škola

Své hlavní cíle jsem v průběhu posledního půl až tři čtvrtě roku redukoval na 4 hlavní body. Začnu tedy tím, který je nejvíce ohrožený tím, že se také přesune do kolonky "sny, které mě přešly.

Jak název napovídá, chci si dodělat vysokou školu a dosáhnout alespoň na bakalářský titul. Tohle jsem od doby, co jsem neúspěšně ukončil vysokou, bral jako jasnou věc. Že se jednou do vysokoškolského prostředí vrátím, vyberu si lepší obor a vysokou úspěšně dokončím.

Jenže... Asi bych nezvládl jak školu, tak práci zároveň. Musel bych si tedy našetřit dost peněz, abych 3 roky nepracoval. To není sice nemožné, ale bylo by to velmi nepraktické. Podstatnou věcí je jinak to, že bych chtěl studovat obor, kterým bych se patrně nezvládl živit. Z tohoto důvodu jsem tedy tento sen upozadil a nechal ho na starobní důchod. 

Zdroj: https://www.pexels.com/

2) Řidičák

A teď sen druhý. Nemám řidičák. Dost bych ho sice chtěl, ale bojím se a nedovedu se odhodlat. Ptal jsem se už ale psychiatričky, jestli s mou nemocí mohu řídit a prý ano, jen musím projít psychotesty. Už jsem je před lety dělal a prošel jsem. Předpokládám, že bych prošel znovu. Ten strach mě ale blokuje. 

Podle mých přátel je řidičák z mých 4 snů ten nejjednodušeji splnitelný. A jelikož půjdu brzy k psycholožce, chci s ní svůj strach ze řízení konzultovat a možná se do všeho konečně pustit.

3) Partner

Tohle je asi nejrychleji splnitelný sen. Jen to chce mít štěstí, které dlouhodobě nemám. Přál bych si s někým svůj život sdílet. A teď jsem byl opět na rande, i když si myslím, že to nikam nepovede. Jo, najít si muže by mohlo být fajn. Ale víte, co? I tenhle sen u mě slábne. Hledám příliš dlouho a byl jsem už mnohokrát zklamaný. Přestávám to celkem brát vážně, ale otevřený někomu novému stále jsem.

4) Dům

Zdroj: https://www.pexels.com/

A ten nejsilnější sen na závěr! Chci dům. Ne byt, ale rovnou dům. Je to můj sen, kam mi paměť sahá, i když to je s mým současným platem a situací na trhu nemovitostí velké sci-fi. Dost by se to zjednodušilo, kdybych si našel partnera. O domech se mi zdá dokonce častěji než o sexu. Takže jo... Abych tenhle příspěvek uzavřel, hnízdící reflexy skutečně mám.

Žádné komentáře:

Okomentovat