úterý 23. dubna 2024

Milý deníčku – 12. díl

Milý deníčku,

když se nad tím zamyslím, točím se v kruhu.  

A to nemám na mysli, že jsem spadl do starších a negativních vzorců chování. Jen se opět v mém životě opakují nějaká minulá témata a situace. Někde jsem tam, kde jsem byl. Jen mi dochází, jak strašně jsem od minulé otáčky zestárl.

Zdroj: https://www.pexels.com/

Bolesti si u mě poslední dobou podávají vrata. Nejprve bedra, pak jedna kyčel, horní záda, křeč na srdci a následně druhá kyčel. Snažím se cvičit, aby mě nic nebolelo. Ale nefunguje to. Sedavý život si nelítostně vybírá svou daň.

Pořád však tak nějak doufám. Říkám si, že budu cvičit ještě víc a méně sedět. A i jinde v životě vše zlepším a přijde nové zlaté období. Ne vše je vlastně v tom kruhu, dokonce randím s někým novým a poslední láska vyšuměla.

A tak tedy doufám. V to, že bude ještě hodně příjemných otáček.

Žádné komentáře:

Okomentovat