pondělí 27. května 2024

Kolik jsem měl celkem blogů?

 Tak mě tak napadlo, kolik blogů jsem vlastně měl? Čistě pocitově sahám po odpovědi 3. Ale pak mi dochází, že je to vlastně blbost...

Určitě jsem měl dva, které byly neanonymní. Tím jsem si jistý. Možná byl ještě třetí neanonymní, kde jsem si pouze dělal srandu z kapely, kterou jsem nesnášel. Ale tím už si nejsem jistý, ten blog mohl a nemusel existovat.

Pak tenhle blog, který je jaksi poloanonymní. Sice ho píšu jako Colton, ale když jsem začínal psát, promoval jsem ho tak moc lidem, které znám, že úplně anonymně tu nejsem. A vlastně ani nevím, kdo všechno si tenhle blog dovede spojit s mým občanským jménem.

Zdroj: https://www.pexels.com/

No, tím ale výčet nekončí. S jistotou si vybavím další blog, který byl ale naprosto anonymní a vůbec nikdo z mé sociální bubliny o něm nevěděl. Sice tam moc příspěvků nebylo, ale i tenhle blog se počítá. 

Končí tím však výčet blogů? To nevím s jistotou. Psychiatrické ataky bývají solidní matroš a já si vlastně nejsem tak úplně jistý, zda jsem třeba v atace nezaložil ještě další blog. Jakýsi blog Nibiru, který podle svých nálad tak trochu předpokládám, ale je to jen nepodložený pocit.

Stoprocentně jsem si jistý, že jsem měl za svůj život minimálně 4 blogy. Tento bude jediný, který se prozatím dochoval. Dříve jsem totiž psal na Blog.cz. Tato platforma byla zrušena, za což jsem i rád. Zmizel s ní i můj tajný blog. Zapomněl jsem k němu totiž přihlašovací údaje a neměl jsem tedy možnost smazat ho sám.

Žádné komentáře:

Okomentovat