sobota 5. září 2015

Vyprchalá láska



První láska... Dříve nespoutaná vášeň se dnes jeví pouze jako včerejší sen, jehož síla už vyprchala a není možné si pořádně vzpomenout na jeho obsah. To pobláznění mládí bylo zkroceno nadhledem dospívání. Naivita a bezpodmínečné milování nezmizeli však úplně. Jen jsem se naučil lépe snášet rány, které přináší odmítnutí. Dříve mě tyto rány srazily na kolena, dnes jsou pro mě symbolem vlastní síly. Je to bolest, kterou snáším ze stejného důvodu, jako lidí snáší tetování. Snáším jí pro to, abych zintenzivnil své sebeurčení. Dobré tetování vypovídá o člověku, který ho nosí. Rány způsobené mi láskou vypovídají o tom, jak moc jsem schopný milovat. A to, jak velmi intenzivně miluji, dává mi pocit velké síly. Míval jsem záchvěvy strachu, kdy jsem se bál, že milovat přestanu nadobro. Bál jsem se, že ve chvíli, kdy se tak stane, ztratím veškerou svou sílu.

Žádné komentáře:

Okomentovat