sobota 16. ledna 2016

Zmizení civilizace

Dnes se budu věnovat něčemu, co se objevilo v mých snech a také v první atace.

Kdysi se mi zdál podivný sen. Byl jsem v něm spolu se dvěma lidmi, které jsem neznal. Myslel jsem si, že to jsou náhodné postavy, které vytvořilo mé podvědomí. V tom snu jsme se vydali na menší výlet. Náhle se stalo něco podivného. Všechny cesty a budovy náhle zmizely. Byli jsme ve světě, kde byla pouze příroda, všechny známky lidské civilizace byly pryč. Začali jsme trochu panikařit. Když jsme se uklidni, tak každý dostal úkol. Jeden stavěl přístřeší, ve kterém přespíme, až přijde noc. Další šel hledat potravu. Já jsem dostal za úkol dojít na kopec, který se rýsoval na obzoru a rozhlédnout se na druhou stranu, jestli za kopcem přece jen neuvidím civilizaci. Vylezl jsem na kopec a rozhlédl se do dáli. Ani tam nebyly žádné známky civilizace. Sen skončil a probudil jsem se. Brzy jsem zapomněl, co se mi zdálo. Jednoho dne jsem dodělával seminární práci, blížil se deadline. Když jsem práci dodělal, bylo zhruba jedenáct. V hospodě v sousední vesnici na mě čekali kamarádi. Oblékl jsem se a šel jsem za nimi. Po cestě jsem přemýšlel a náhle jsem si vzpomněl na tento sen, který se mi zdál dříve, než jsem tyto kamarády poznal. Došlo mi, že postavy ve snu byli oni. Padlo na mě zvláštní deja vu. Byl to skutečně jen sen? V atace se některé sny stávají skutečností a v rámci svého světonázoru věřím, že výchylky v realitě skutečně existují.

A nyní k první atace. V první atace jsem se den schovával v lese. Průřezem mezi stromy jsem v dálce viděl budovy. Měl jsem pocit, že se pomocí síly mysli musím vrátit do bodu, kde není civilizace, ale lidé žijí velmi přírodním způsobem. Soustředil jsem všechnu svou sílu na tyto myšlenky. Na malou chvíli utichl zvuk pily, která stála v dálce a také jsem místo budov viděl pouze louku. Říkal jsem, že jsem nejspíš nikdy neměl vizuální halucinace. Jak tedy tohle vysvětlit? Jednoduše, během tohoto pokusu jsem se nepatrně pohyboval a stromy zakryly veškeré budovy, které byly z jiného pohledu viditelné. Moje mysl následně bludně zpracovala tuhle prostou věc a tak jsem uvěřil, že budovy skutečně mizí.

A teď ještě ke snu z prvního odstavce. S jedním kamarádem jsme se vydali ulovit kešku, která se nacházela na kopci, kde už jsem byl několikrát. Rozhodli jsme se, že zvolíme netradiční cestu a vydali jsme se strmou neoficiální cestou nahoru. Na kopci je poměrně nově udělaná vyhlídka. Nikdy jsem se pořádně nerozhlížel po okolí, vždy mě více zajímaly hradní ruiny, které se zde nachází. Zapálili jsme si cigaretu a z vyhlídky jsme sledovali krajinu před námi. Ten pohled mi něco velmi připomínal. Znovu jsem si vzpomněl na sen o zmizelé civilizaci. Přesně tenhle pohled se mi naskytl, když jsem ve snu vylezl na kopec.

Žádné komentáře:

Okomentovat