sobota 10. září 2016

Jak jsem nepřipravil hermelíny aneb plavba ve snech

Během týdne jsem se díval na ceny nemovitostí v mém okolí. Na stránkách realitky jsem našel starou hospůdku v jedné vesnici asi 20 km od nás. Dovolil jsem se zasnít. Celkem se netajím tím, že až budu stárnout, možná bych si chtěl pořídit dům s malou hospůdkou v přízemí. Hlavně tedy, pokud budu s někým žít. V páru si troufnu spíš podnikat než o samotě. A i tak bych si netroufl na restauraci, ale pouze hospůdku, kde bych podával nějaké ty chuťovky. Řekl jsem si, že začnu trénovat přípravu. Odkládal jsem to asi 3 roky, ale konečně jsem naložil hermelíny. No a před chvílí jsem zjistil, že mi olej chytil plíseň. Asi tuším, kde byla chyba, nechal jsem ve sklenici příliš vzduchu. Naštěstí jsem nedal všechny vajíčka do jednoho košíku a dva hermelíny v menší nádobě zatím přežili. Přesunul jsem je ze spíše do lednice, přeci jen, je tu celkem vedro. Jsem trochu smutný, ale je jasné, že jako začátečník musím počítat s prvotním neúspěchem.

Teď ještě ke snům. Stále mě ještě neopustilo to, že zůstanu tady na maloměstě. Sice byly chvíle, kdy jsem byl nalomený, že půjdu hledat štěstí někam, kde to víc žije, ale domov je domov. Práce mých snů se nachází co by kamenem dohodil a na danou pozici budou nabírat v nedohlednu. Dal jsem tedy vědět, že mám zájem zúčastnit se výběrového řízení. Tak uvidím, co to přinese, jsem trochu vyklepaný, jak bych to  vše zvládnul, ale věřím v tom, že při zaškolování stihnu dokončit mé magisterské studium. Kdyby vše klaplo, alespoň bych si odpustil to období, kdy člověk po škole čeká než najde zaměstnání.

Žádné komentáře:

Okomentovat