sobota 10. září 2016

Nekouřím čtvrt roku

Během týdne to byly přesně tři měsíce, co nekouřím. Jsem na sebe pyšný. A přineslo to následující věci:

1. Ušetřil jsem zatím více než 3 000 Kč.
2. Nekašlu.
3. Regenerovali se mi dásně, které jsem měl dost ztrhané.
4. Přestalo mě pobolívat na srdci.
5. Nebolí mě záda (na plicích).
6. Hypochondrie je minimální.
7. Mám menší sklon k úzkostem.
8. Nemusím řešit to, že mi dochází cigarety a kde při cestování nebo večer seženu novou krabičku.
9. Nesmrdím.
10. Už se tolik nezadýchávám, třeba do kopce. (I když ještě by se to mohlo z lepšit.)

Ale chuť na cigaretu mám pořád. Můj táta byl silný kuřák, cigaretu neměl už 20 let a říkal, že dodnes má chuť. Máma kouřila méně, kouřit přestala ve stejné době jako táta a chuť na cigaretu už nemá. Úroveň toho, jak silný kuřák jsem byl,je někde mezi, tak uvidíme, jestli mě ty chutě přejdou. Každopádně znovu začínat nehodlám, to že jsem přestal, je ta jedna z nejlepších věci, co jsem sám pro sebe kdy udělal.

Žádné komentáře:

Okomentovat