neděle 9. září 2018

Deprese září 2018

Hned začátkem září u mě nastoupila deprese. Chtěl jsem na tohle téma napsat článek hned první den, co mi bylo špatně, ale nějak jsem neměl sílu.

Začalo to jako víkendová únava. Lehl jsem si, což stav ještě zhoršilo. Mám vypozorované, že když na mě něco padne a lehnu si a usnu, je mi pak lépe. V případě, že se mi usnout nepodaří, vše se značně zhorší. Neusnul jsem, stejně jako dnes.

Tento stav se opakoval každý den po práci. Od začátku září jsem tedy nebyl schopný pracovat na diplomové práci. Jsem schopný něco málo udělat, ale šetřím se. Trochu se bojím, aby se to nezhoršilo a já se nedostal do stavu, kdy nebudu schopný fungovat vůbec.
Zkouším bylinkové čaje, doplňuji si hořčík tabletkami, jím spoustu ovoce, ale podzimní deprese zatím neodchází.

Vše zhoršil konec pracovního týdne, kdy se u mě v práci objevil problém, za který sice nikdo nemůže, ale vše pro mě nejspíš značně zkomplikuje. Upřímně, zítřka se trochu děsím.

Víc řádků mi únava nedovolí. Ten podzim tedy nezačal nejlépe... A to mi intuice napovídala, že tohle bude dobrý podzim.


Žádné komentáře:

Okomentovat