neděle 9. prosince 2018

Co přinesl podzim 2018?

Začíná nám zima. Takže je tedy vhodný čas ohlédnout se za tím, jaký byl podzim 2018.



Nálady a zdraví

Tady bych právě proběhlému podzimu měl, co vytkynout... Když mi došlo, že léto už je skoro na svém konci, měl jsem předtuchu, že podzim bude naprosto skvělý. Tady mě tedy moje intuice zradila. Od začátku září jsem trpěl silnou únavou. A brzy přišla také deprese. 

Zářijová deprese byla ještě zvladatelná. To, co přišlo v listopadu bylo mnohem horší! Ale čas strávený doma na neschopence mě jakýmsi způsobem nastaroval. Začal jsem se učit ve velkém a ve výsledku tyhle chmury měly za následek to, že jsem teď krapet vzdělanější.

                                                Zdroj: https://awesomestuff365.com
                                           
Co se týče fyzického zdraví, podzim se neodešel bez nachlazení. 

Abych tuhle část příspěvku uzavřel, ale se budu muset smířit s tím, že občas přijde deprese a občas budu mít velmi těžkou rýmičku. Vždycky asi nemůže být jen dobře. 


Výlety

V tomhle směru nastaly v mém životě zlaté časy. Plním si svůj sen. Sen procestovat celou naší zem. Neskutečně mi to dává sílu a dá se říct, že i nějaký rámec. 


Víra v sebe

Vrací se mi pocit, že jsem nějak silnější. Nemám problémy se svým vzhledem, i když nejsem zrovna ve vrcholové kondici. A méně se bojím budoucnosti. Mám pocit, že se někam posouvám. A taky, že přijde ještě silnější vlna stability. 
Občas tenhle pocit kazí mé podivné nálady, ale většinu času jsem asi nějak stabilnější.


                                          Zdroj: http://www.bobbyvelev.com




Žádné komentáře:

Okomentovat