neděle 30. prosince 2018

Předsevzetí do roku 2019

A je to tu zas. Končí rok a přichází nový. A tentokrát jsem předsevzetí do roku 2019 začal plnit už 30. prosince.

1) Vaření
Jo tohle předsevzetí jsem začal plnit již dnes! Rozhodl jsem se, že se naučím pořádně vařit. A to hlavně z jednoho prostého důvodu.
Do budoucna počítám s tím, že se vrátím do Malého města nebo, že budu žít v jiném maloměstě.
V městech takové rozlohy není příliš na výběr, na co jít do restaurace. A já poslední rok jídlem dost žiji. Nechci si upírat dobré jídlo. Proto až nastane doba, kdy se budu chtít usadit, musím být špičkový kuchař.
Dalším důvodem je, že se snažím žít zdravě a domácí jídlo je cestou.
Teď ještě jedna poznámka. Téměř při vaření nepoužívám maso. Důvodů je několik.
Nejsem sice vegan ani vegetarián, maso jím. Ale snažím se omezit množství. Mám pro to několik důvodů. Soucit se zvířaty, snaha žít ekologicky a taky to, že nadspotřebu masa považuji za nezdravou. Každopádně uznávám, že člověk je všežravec a jíst maso je tedy přirozené, takže občas si dám i masitý pokrm. Časem se asi naučím vařit i nějaká jídla z masa. Teď má však hlavní roli v mém kuchařském samostudiu zelenina.

2) Samostatnost 
Pořád jsem tak nějak čekal, že v téhle době budu už zadaný. A že můj partner bude jaksi umět všechny věci, se kterými si nevím rady. No, ale jsem nějak stále single. A jelikož vím, že to tak klidně může zůstat a taky proto, že i kdybych partnera našel, chci být nezávislý, dávám si jako druhé předsevzetí naučit se některé věci vhodné pro samostatné fungování. Tohle není předsevzetí jen na následující rok, ale na celé roky.
A je toho plno. Chtěl bych se naučit drobné technické práce a opravy, ale také vyznat se více v legislativě, se kterou bych mohl přijít do styku.

Napadají mě ještě další předsevzetí, ale to, že zhubnu jsem si dával tolikrát, že není třeba se namáhat.

Žádné komentáře:

Okomentovat