pondělí 3. prosince 2018

Soustředění - Pracuji přerušovaně

Ahoj všem! Nedávno jsem se tu zabýval učením. Tak dnes ještě k tomu, že mi to nejde vždy úplně hladce.

Cca od poslední ataky mám problémy se soustředit delší dobu. V praxi to znamená, že u výukového videa nevydržím být soustředěný déle jak deset minut. Ani filmy a seriály nejsem schopný shlédnout vcelku. To jen v případě, že jdu na film do kina, tam se nějak přemůžu.
A čtení? To mě sice baví, ale nevydržím u toho hodiny.

Jak se teda vzdělávám, když mám tyhle problémy?
Prokládám jednotlivé etapy hudbou a krátkými pauzami. Například u čtení přečtu šest stránek, dám si jednu dvě písničky a pak dalších šest. Tohle opakuji třeba 5x a už mám přečteno 30 stránek.
Pro člověka, co se soustředím problém nemá, by tenhle systém nebyl vhodný, protože by snížil jeho produktivitu. Mně naopak pomůže ze sebe vyždímat maximum.

Žádné komentáře:

Okomentovat