sobota 15. prosince 2018

Šílená noc - smrt na jazyku

Běh a jeho následek
Před několika dny jsem běžel na vlak. Doslova běžel. Venku byla zima a já se potřeboval dostat na vlak, který jel za chvíli. Málem jsem přitom zkolaboval, ale doběhl jsem včas.
Klasicky se mi poté rozjelo nachlazení.

Stilnox a jeho divy
Mám dost namožené průdušky. Jelikož jsem předešlou noc skoro nespal, nechtěl jsem to riskovat a včera před spaním jsem si vzal prášek na spaní Stilnox.
V tu dobu mi začala silná vlna kašle. Měl jsem silné bolesti a ani přes prášek jsem neusnul.
Avšak prášek přesto účinkoval. Měl jsem z něj silné hypnagogní halucinace.
Co to je? Jsou to stavy, které máme při usínání. Znáte ten pocit, když jste vyčerapní a jen co zavřete oči, už vám v mysli jede sen? Tak to je ono.
Takže jsem ležel, nemohl jsem spát, přesto Stilnox účinkoval. Do toho všeho jsem kašlal. V jednu chvíli to dokonce vypadalo, že se zadusím. Zároveň s dušením jsem měl náboženskou vizi. Nad svou hlavou jsem viděl Amidův západní ráj. Což je jedna z myšlenek japonského buddhismu, konkrétně amidismu. Západní ráj je ve zkratce místo, kde není žádná bolest a už v podstatě máte jistou budoucí nirvánu.
Je zajímavé, že jsem měl zrovna tuhle halucinaci, protože o buddhismu jsem dlouho nic nečetl.
Věřím tomu, že smrt jednou bude plná halucinací. A zajímalo by mě, co konkrétně při tom procesu uvidím.

Žádné komentáře:

Okomentovat