středa 19. června 2019

Celková tvůrčí krize

Možná jste si všimli, že v posledních týdnech klesla má produktivita, co se týče blogu. Částečně jde o to, že nevím o čem psát. Ne, že bych neměl žádné nápady na obsah. Hlavou mi denně proletí spousta nápadů na příspěvek sem. Jenže vždy vše zavhrnu v jakémsi stavu rozhořčení.

Tenhle problém nepociťuji pouze u tohoto blogu, ale také u psaní prózy. Začal jsem psát jednu povídku. Když se donutím psát, jde to naprosto jako po másle. Jenže já se donutím málokdy. Vždy mě polije stejné rozhořčení jako u blogu. Co je důvodem těchto negativních emocí, netuším. Děje se to jaksi podvědomě.

No a ještě něco k poezii, tam je to trochu jinak, tam jsem ztratil nit. Kdybych se u blogu a u psaní povídek vyhecoval, půjde to. U poezie ne. Poezii, která má alespoň nějakou úroveň, jsem schopný tvořit pouze ve specifickém rozpoložení.
 
A víte co? Zkusím se hecnout a věnovat se tomuto blogu. V následujících dnech můžete čekat nové příspěvky. Možná zkusím i něco nového. Vidím to na drobnosti ohledně životního stylu.


Žádné komentáře:

Okomentovat