sobota 8. června 2019

Začátek června 2019

Máme tu další měsíc. Aktuálně se mi nechce pustit do žádného článku, který mám uložený jako koncept a proto tedy alespoň napíšu kratší namixovaný příspěvek.

Vztahy
Rozhodl jsem se poznat někoho nového. Ale nemůžu se donutit jít do buzince. Co se týče vztahu, je to tedy pořád na bodě nula. A vzhledem k mému současnému přístupu ještě dlouho bude.

Psaní
Dokončil jsem novelu, kterou jsem začal psát loni. Zatím jsem tuším nenapsal nic delšího, ale s kvalitou nejsem spokojený. Vlastní korekturu mám hotovou. Teď čekám, až se na ni podívá kamarád a řekne mi svůj názor. Myslím ale, že se mu to líbit nebude. 
Zatím je můj sen stát se spisovatelem ještě hodně daleko. Stále nemám dílo, kde bych si věřil natolik, že bych ho poslal potencionálnímu vydavateli. 
Pustil jsem se však do díla nového, které bude možná určeno pro tento blog. Píše se to celkem samo a přijde mi, že jsem jaksi změnil způsob psaní. Jinak už jsem se rozhodl sdílet s vámi jednu již dokončenou povídku. Kdysi mi jeden známý udělal i korekturu. Ještě to musím projít, ale pak to tu nasdílím formou odkazu ve článku.

Psychický stav
No, bylo asi už lépe. Pořád se mi vtírají nepříjemné vzpomínky. Dočetl jsem se, že to může být součástí OCD. Bojuji proti tomu pouze tím, že se neustále zaměstnávám. Ale vzpomínky se vkrádají i při práci a na malou chvíli mě vždy rozhodí.

Žádné komentáře:

Okomentovat