pondělí 24. června 2019

Důvody, proč chci být bohatý

Asi každý někdy uvažoval o tom, že by chtěl být pohádkově bohatý. I já se nad tím tu a tam zamyslím. Neprožívám to ale tolik, jako dřív. Nejvíc jsem toužil po bohaství v době, kdy mi bylo 11.

Některé lidi bohatství zničí. Někteří umí s penězi zacházet, ať jich mají málo nebo hodně. Rád bych byl v budoucnu pořádně finančně zajištěný. Tenhle článek bude o důvodech, proč.

1. Péče o blízké
Tohle je nejpodstatnější důvod, proč toužím po velkém množství peněz. Lidi stárnou. A já se děsím toho, že někdo blízký bude vážně nemocný. Vím, že nejsem člověk, co by se sám dokázal o někoho starat. Proto vidím zbohatnutí, jako alternativu. V případě, že by se to stalo, chtěl bych někomu blízkému zaplatit nejlepší možnou péči.
A ne, opravdu nejsem schopný se o někoho starat. Jsem ten typ, co by se naprosto zhroutil. V blázinci jsem potkal paní, co se právě z tohoto důvodu psychicky zhroutila. Někteří lidé to prostě opravdu nezvládají...

2. Studium
Moje studium skončilo neúspěšně. A jelikož jsem studoval dlouho, další studium by bylo velmi nákladné. Dost bych doplácel. Přesto nechávám otevřené to, jestli budu ještě někdy studovat. V případě, že bych byl finančně zajištěný, je možné, že bych si něco zapsal dálkově.

3. Projekty
Mám spoustu nápadů, jak něco zlepšit nebo jak nabídnout lidem něco, co tu ještě není. Většinou to jsou nápady, které by nejspíš nebyly ziskové. Pohádkové bohatství by mi tedy mohlo pomoci realizovat se na tomto poli.

4. Péče o sebe
Rád o sebe pečuji. Ale zároveň spořím a nemůžu si dopřát vše, co bych chtěl. Předsevzal jsem si, že nejdřív koupím dům a až pak si dopřeji nákladnější kosmetické procedury.
Jeden nákladný zákrok mám v plánu určitě. Nejedná se o nic invazivního. Chci si nechat odstranit chlupy. Ne každý muž potřebuje a chce vypadat nějak extra maskulinně. A ke mě prostě chlupy nepatří... Věřím, že odstranění nežádoucího ochlupení laserem značně zlepší mou psychiku a vztah k sobě.

5. Možnost volby životního stylu
Tohle je věc, co se mi na bohatých vždy líbila. Ty možnosti a často i větší obzory. Bohatí lidé si mohou vyzkoušet více věcí a přijde mi, že jsou snad i v něčem svobodnější. Rád bych si nastavil svůj život přesně tak, jak chci a ne tak, jak mi dovoluje můj příjem.

Žádné komentáře:

Okomentovat