neděle 23. února 2020

Zdraví - Co jsem řešil s obvodním lékařem

Celý víkend neustále odkládám to, že napíšu tenhle článek. Konečně jsem se donutil a jsem tu, abych shrnul současné informace o mém životě. Zamýšlený článek jsem se nakonec rozhodl rozdělit a v tomto příspěvku se tedy budu věnovat pouze zdraví a návštěvě obvodního lékaře.

Zdraví

1. Hemeroidy
Jak už víte, měl jsem podezření na hemeroidy a plašil jsem ohledně toho, že je to rakovina. Rozhodl jsem se tedy jít k obvodnímu lékaři a svěřit se mu se všemi zdravotními problémy. I s těmi, které jsem ignoroval roky.
Při prohlídce lékař dva hemeroidy skutečně našel. Předepsal mi lék na křečové žíly, který se na tyto obtíže běžně užívá a domluvili jsme se, že i nadále budu užívat krém a čípky z lékárny.
Bolest při sezení začala postupně polevovat a dnes je první den, kdy jsem necítil žádnou bolest. Jak budou přípravky docházet, budu je vysazovat. Třeba to už půjde bez nich. Lék na křečové žíly budu užívat nejdéle a to ještě následující tři týdny.

2. Krevní testy
Aby se vyloučil můj strach, že jde o něco vážnějšího, dostal jsem žádanku na krevní testy. Testy však budou rozsáhlejší. Žádanka byla vyspaná s ohledem na padání vlasů a také mi zkontrolují játra, jelikož užívám léky. Na testech jsem byl tento pátek a zítra si zavolám ohledně výsledků. Buď sem nebo na facebook vám pak hodím info, zda je vše v pořádku.

3. Bolest zad
Záda mě bolí déle než tři roky. Sdělil jsem to tedy obvodnímu lékaři a dostal jsem poukaz k fyzioterapeutovi. V březnu jsem objednaný na prohlídku fyzioterapeutkou, která následně navrhne řešení.

4. Očkování
Také jsem se ptal na to, jestli se nějaké očkování přeočkovává v dospělosti. Prý jen tetanus a ten mám přeočkovaný relativně nedávno. Také jsem se ptal na očkování ohledně klíšťové encefalitidy. Měl jsem s sebou naštěstí dostatečnou hotovost, takže jsem hned dostal první dávku. Druhou dostanu na přelomu března a dubna, takže až začne rizikové období, budu už chráněný. Spousta lidí ohledně očkování plaší, i když je to často založeno na bludech a pseudoinformacích. Vedlejší účinky u mě byly nulové.

                                          Zdroj: https://www.nbcnews.com/

5. Vitamíny
Dostal jsem předpis na vitamín B12. V dohledné době budu chodit na injekce. To kvůli těm padajícím vlasům, třeba to pomůže.

A to je tedy v kostce shrnutí toho, co jsem nedávno řešil s obvodním lékařem. Cítím se celkem klidný a dodalo mi to dávku nové energie. 

Žádné komentáře:

Okomentovat