čtvrtek 15. října 2020

Milý deníčku - 1. díl

Milý deníčku...

právě jsem objevil toto video. Skočilo mi na Youtube jako navrhované. Zkusil jsem tedy tuto relaxaci. No nevím, úplně mi to nesedlo, ale jsem dnes silně rozladěný, tak tomu dám ještě šanci a pustím si ho i další dny. Zároveň jsem si dal do Přehrát později další video. To si pustím zítra. Mělo by to být o tom, co nedělat, když člověk má úzkost ohledně zdraví. Což já rozhodně mám!


                                         Zdroj:https://www.pexels.com/

Měl bych před spaním ještě cvičit cviky z rehabky. Dost to teď flákám. Tak moc, že aby se bolest, co mě k ránu otravuje, zmírnila, musel bych cvičit poctivě každý den minimálně týden. Ale poslední dny nejsem tak disciplinovaný, jako obvykle.

Snad zítra prolomím svou tendenci věci flákat. 

Měj se, Colton!

(15.10.2020)

Žádné komentáře:

Okomentovat