pondělí 26. října 2020

Milý deníčku - 2. díl

 Milý deníčku, mám strach...

Zítra jdu po 6 týdnech na kontrolu s hemeroidy. Takže mě dopoledne čeká nepříjemná a trapná prohlídka, na kterou se člověk ještě musí připravit.

1) Mám strach, že mi doktor řekne, že se to nezlepšilo. Je to pravděpodobné, bolest nemizí.

2) Dále se bojím, že mě vynadá, že nadužívám léky případně mi řekne abych je přestal brát. Na léky jsem fixovaný, protože pro mě přeci jen představují jakousi vidinu, že problémy pominou.

3) Mám strach, že mi řekne, že operace je nutná. A navíc na ni budu čekat kvůli situaci, která je ohledně korony.

4) A dále mě takhle kontrola trochu trápí i ze strany sociální fobie. Naskakují mi situace a možné přešlapy. 

Milý deníčku, doufám, že zítřek bude přesto dobrotivý.


                                           Zdroj: https://www.pexels.com/

Žádné komentáře:

Okomentovat