čtvrtek 15. října 2020

Jak snáší Colton Indigo podzim 2020?

Nová míza

Začnu zmínkou o tom, co jsem naznačoval a článek jsem odkládal tak dlouho, až to poněkud vyprchalo. A budu velmi stručný. Ve stejné době, jako se mi vrátily zdravotní problémy mě drželo nad vodou to, že jsem objevil nové věci ke studiu a naprosto zapáleně jsem každý den sledoval vzdělávací videa. Nyní  jsem objevil ještě další plejádu videí. Ale můj zápal už není tak upřímný. Možná udělám speciální článek s odkazy.

Zdravotní problémy

Hemeroidy jsou svinstvo. A když jste hypochondr, tak je to ještě horší. Více jak dva měsíce cítím každý den bolest, některé dny i celou dobu, co jsem vzhůru. Hypochondrie se vrací pravidelně a straší mě věci od kontroly u lékaře, přes možný pobyt u v nemocnici až po operaci. Takhle ve zkratce to asi stačí i u této části ve článku.

Jak snáším situaci ohledně korony

Tak a tady se asi rozepíšu...

1) Věc, co mě štve nejvíce jsou dezinformace, bludy a dementní argumenty, proč se vyhýbat opatřením, co sdílí lidé na facebooku. Bohužel se tenhle nešvar týká velké části mé rodiny. 

2) Ano korona existuje, ano je to problém. A že ty neznáš nikoho, kdo to nemá? Tak to je fajn. Já se brzo propracuji k sociální izolaci, jak se víc a víc mých přátel dostává do karantény a někteří jsou prokazatelně pozitivní.

3) Nebojím se. Nebojím se těžkého průběhu, to si nijak nepřipouštím. Mám 7 kilo dole, nekouřím 4 roky, pravidelně cvičím a stravuji se zdravě. Ano, můžu mít i tak těžší průběh, ale bojím se spíš, že to chytím a nakazím tátu, kterému je 60+. Bojím se, že nakazím tetu, kterou navštěvuji, která je v jedné z nejohroženějších skupin. Bojím se, že někdo z rodiny vyrazí protestovat proti rouškám a nakazí babičku, které je 85+. Bojím se o své blízké.

4) Alkohol... Příklad: měl vidět muže, kterého naprosto miluju a zrušil jsem to, protože v jeho práci je nákaza. A první věc, co jsem logicky udělal je, že jsem si otevřel pivo. Když byl lockdown na jaře, krapet jsem se rozpil. Proto se bojím, že když přijde teď znovu, zase se rozpiju.

5) Další věc je stav, co se mi vrací už teď. Něco na způsob bolesti hlavy, ale kombinované s neklidem. Několik dní jsem nebyl venku, protože je tu absolutně hnusně. A k tomuhle hnusnému stavu jsem náchylnější, když jsem delší dobu doma. Bojím se, že bych nemohl týdny vycházet a tomuhle stavu bych byl vystaven každý den.


Takže asi tak.



Žádné komentáře:

Okomentovat