pondělí 7. února 2022

Milý deníčku – 6. díl

 Milý deníčku... O víkendu slavil třicet jeden z mých nejlepších kamarádů. A samozřejmě se to sešlo tak, že jsem byl nemocný. Po dvou nezávislých testech na covid, které byly negativní, jsem se na party přeci jen vydal.

Dobře jsem se bavil až do chvíle, když jsem přestal být schopný mluvit. Dvakrát se mi zablokoval krk a musel jsem čekat, než jsem byl schopný se alespoň slovně rozloučit. Na druhý den akce jsem se těšil víc než na ten první. Ale bolest krku byla tak silná, že jsem musel zůstat doma.

Zdroj: https://www.pexels.com/

Byl to depresivní den, plný bolesti, smutku a samoty... Dnes mi už je fyzicky lépe. Ale psychika! Peklo... Mám pocit, jako by se mi restartoval mozek a znovu si vyžírám všechny deprese, co jsem měl od 15 až doteď. Sice v lehčí formě, přesto nepříjemné.

Taky dávám do kupy konspirační teorii. Něco se mi nezdá na tom, co mi Youtube pouští za hudbu, moje nálady to jen zhoršuje. A tak koumám, zda netestují nějaký nový destruktivní algoritmus.

Žádné komentáře:

Okomentovat