sobota 19. února 2022

Přežvykování hudby

Zřejmě to nebyla jen návrať depek. Zřejmě jsem ve stavu komplexního bilancování...

Od minulé nemoci se u mě objevila ještě jedna tendence spojená s ohlížením se zpátky. A to recyklování staré hudby. V současnosti u mě kouzlo jednotlivých písniček vyprchává mnohem rychleji než standardně. Po několika dnech mě songy začnou tak štvát, že se ohlížím jinde.

Zdroj: https://www.pexels.com/


A tak jsem prošel playlisty za posledních více než deset let. A znovuoposlouchal jsem velký počet písní. Při téhle aktivitě se mi vrátila spousta dalších vzpomínek a pocitů. Už to ale nebylo tak melancholické, ale spíše nabuzující.

Jelikož se i tyto sáhodlouhé seznamy opotřebovaly, hledám nové způsoby, jak najít další hudbu, která mi  bude dělat doprovod. Zkouším playlisty jiných lidí, zahraniční písně, velmi staré melodie a podobně. Hudba je prostě něco, bez čeho nemůžu být a co potřebuji stále aktualizovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat