pondělí 7. března 2022

Colton hodnotí roky minulé (1. část)

 Rok... Každý má své číslo. A když přemýšlím nad roky, co byly, vnímám tahle čísla, jako bych listoval encyklopedií zvířat a četl si nějaké učebnicové poučky. Některá klišé ohledně daných let jsem zadefinoval už před lety, jiná vznikla až při jakémsi posunu mysli vzniklého zráním. 

V tomhle příspěvku vám představím roky minulé ze svého pohledu. Každý rok dostane pár vět, co představují můj velmi zjednodušený pohled na dané časové období.

Zdroj: https://www.pexels.com/

2006

Tenhle rok pro mě definují dvě slova, začátek a alkohol. Alkohol je prostý a v kombinaci se začátkem značí to, že jsem začal pít. Je to zvláštní, ale doba, kdy jsem začal pít se překrývá se začátkem doby, ze které už mám první hlubší vzpomínky a uchované myšlenky. Jako kdyby mě první opilost probudila k životu.

2007

Dospělost snadno a rychle. První zkušenosti (...), touha se více socializovat. A tenhle rok je první, kde dovedu se 100% jistotou říct, že city k Vy víte komu už existovaly ve své plně rozvinuté formě. Konec a přelom tohohle roku s rokem 2008 představovaly můj příklon k subkultuře emo.

2008

Zde si dovolím vypůjčit jednu svou starší větu: "Rok 2008 pro mě nebyl rok, ale kult." Z tohohle roku pochází velký pocit mých kanonických historek. Tenhle rok je jeden z těch, na který nejvíc vzpomínám. Ale byl to rok plný mých předpsychotických psychických problémů, jako deprese a porucha příjmu potravy. Možná jen má zpětná idealizace udělala z tohohle roku rok kultovní.

2009

Stejně jako bylo pro rok 2006 příznačný slovo začátek, pro tento rok je příznačné slovo konec. Je to můj poslední rok bez psychózy. Je to rok, kdy nás nečekaně opustila babička a s ní začala končit éra chaty, se kterou mám spojené své idylické dětství.


Zde je příhodná část to dnes zakončit, aby příspěvek nebyl příliš dlouhý. Všemu před rokem 2006 říkám z kontextu svého života pravěk a nejsem schopný zde jednotlivé roky tolik rozebrat. První opilost - první ataka, to je pro mě éra, které říkám zase antika a tu jsem zde dnes rozebral.

Žádné komentáře:

Okomentovat