čtvrtek 22. prosince 2022

Alkohol během zimy 2022/2023

Jak jsem na tom teď s pitím? Za poslední dobu dvě větší akce, kde se dost pilo. Jinak posledního půl rok pravidelné upíjení alkoholu v malé míře ze spíže. (Dělal jsem místo na Vánoce, protože pokaždé několik lahví domů dostaneme.)

Neřekl bych, že piju velmi. Ale přesto budu muset omezovat, nebo snad dokonce vysadit alkohol úplně. Dle kontroly u psychiatričky jsem už patrně velmi blízko nasazení antidepresiv. Předtím mám však zkusit vysadit alkohol, protože je možné, že mé psychické problémy alkohol do jisté míry hnojí.

Zdroj: https://www.pexels.com/

Vánoce budou tedy patrně nasuchu, nebo pouze se symbolickým množstvím lehkého alkoholu. Sice jsem sem o tom nepsal, ale mám poslední měsíce silné úzkosti. A jsem ochotný pro vidinu úlevy zkusit vynechat alkohol. 

Připíjím tedy symbolicky limitovanou Kofolou na letošní Vánoce, které jsou už v nedohlednu a třeba sem během svátků ještě něco málo napíšu.

Žádné komentáře:

Okomentovat