pátek 9. prosince 2022

Milý deníčku – 7. díl

 Milý deníčku,

zdá se, že opět dělám generální údržbu svého života. Jen, co jsem snesl a vytřídil nějaké věci z půdy, jsem se musel pustit do zálohování dat z PC. Dost jsem toho prošel, něco sice smazal, ale z dost souborů na mě dýchla nostalgie a to, kým jsem byl v letech minulých.

 A vánoční úklid? Myslím, že udělám jen to nutné a raději začnu s pořádným úklidem až na začátku roku 2023. Další rok chci začít nějakým ostentativním předělem. A ano, hned z kraje ledna jsem objednaný ke kadeřnici na celkem razantní změnu.

Jinak... Minulý víkend jsme se s přáteli opili a v rozhovoru odbrzdili jako ještě nikdy. No a to, že jsem zamilovaný do kamarádova budoucího švagra, jsem na něj vybalil. Prý si toho všiml a chápe to, jelikož jeho budoucí švagr je krasavec.

Jinak se už těším, až bude po Vánocích. Kouzlo Vánoc na mě letos vlastně i dýchlo, a to v listopadu. Teď je zrovna pryč. Tak uvidíme, co o Vánocích samotných.

Zdroj: https://www.pexels.com/

A to pro dnešek stačí. Zdar a zase někdy!

Žádné komentáře:

Okomentovat