pondělí 12. prosince 2022

Bylinky: 2. část – To ezo

 Vraťme se dnes do období mezi mou první a druhou atakou. Mé kritické myšlení tehdy nebylo tam, kde dnes, a byl jsem tedy ochotný utratit peníze za návštěvu kartářky/léčitelky.

Proč zmiňuji tuhle vzpomínku? Protože právě tato žena mě v rámci jakéhosi očistného rituálu přivedla k dalším bylinkám. 

Kozlík lékařský

Dle pokynu jsem tedy začal popíjet kozlík lékařský. Jaký to mělo mít účinek nevím, patrně zklidnění nervů. Jedno se však musí téhle bylince nechat... Neskutečně smrdí! Pro potlačení zápachu v domácnosti jsem tuhle bylinku uchovával v plastové krabičce. Daná krabička prošla následně po tom nespočetněkrát myčkou a užívala se i zapáchající. Po sedmi letech byl zápach z krabičky stále patrný.

Zdroj: https://www.pexels.com/

Andělika lékařská

A tohle je druhá bylinka, kterou mi naordinovala kartářka. Tu jsem však užíval zevně. Každý týden jsem si měl dát koupel v odvaru z téhle bylinky, abych ze sebe sundal negativní energii. Patrně to nemělo žádný význam, ale bylo to příjemné. Bylinkové koupele miluji vlastně od doby, co jsem zhlédl film Bathory.

Zdroj: https://www.pexels.com/

Žádné komentáře:

Okomentovat