čtvrtek 17. března 2016

Sen plný halucinací

Dva příspěvky jsem už věnoval vizuálním halucinacím, které se u mě nedávno objevily.
Tentokrát se objevily i v mém snu. Cítil jsem dokonce jejich dotek na rameni. V tom snu jsem začal hledat, o co se jedná. Získal jsem kazetu, která mi měla vše objasnit. Člověk na videu vysvětloval, že nejde o halucinace, ale o entity, které se zjevují lidem, jejichž čas se chýlí ke konci. V tom snu jsem tedy umíral. Místností se proháněly shluky žlutého světla. Když se nad tím více zamyslím, mohlo by to být ještě děsivější. Stejné světlo jsem viděl na obloze, když mi bylo zhruba pět let. Je to jedna z mála vzpomínek, u kterých věřím, že jsem viděl něco, co pochází z jiného světa. Ještě dnes si pamatuji hrůzu, kterou jsem tenkrát z úkazu na obloze měl. Když se nad tím zamyslím, měl jsem ještě několik podobných snů. Ve snech často zažívám ataky silnější, než byly ty reálné. Běžně vídám různé entity nebo slyším hlasy. Co by mohlo být děsivé je to, že se tyhle věci začaly objevovat v bdělém stavu. Záměrně říkám, že by to mohlo být děsivé, protože v podstatě ani nemám strach. Nemám strach ze smrti, ta stejně jednou přijde. Mám však strach z toho, že zemřu dřív, než dostanu z hlavy jednu děsivou myšlenku. Bojím se, že by mě tahle myšlenka mohla na cestě do jiného světa táhnout ke dnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat