úterý 8. března 2016

Horší než černá kolečka

Na rozdíl ode dneška, včera jsem měl nějaký čas navíc. No dobře, ne navíc, pouze jsem přesunul část poviností na dnešek. A jelikož jsem tedy včera měl nějaký nezodpovědně uspořený čas, stihl jsem procházku. Nechci tím říct, že bych nechodil pravidělně, chodím každý den. S výjimkou dneška, dnešek byl v tomhle krizový. Zvolil jsem tradiční trasu, cyklostezku. Už z veliké dálky jsem slyšel hluk několika sanitek v centru. Zbystřil jsem a spekuloval, co se děje. Rozhlížel jsem se a spatřil jsem velké množství kouře, bylo mi tedy jasné, že jde o požár. Avšak, když jsem se pořádně zadíval, ukázalo se, že kouř jde z komínu a neznámá katastrofa se nachází ještě mnohem blíž k centru. Jak jsem se blížil k místu, kde cyklostezka prochází čtvrtí plnou vysokých obchodních sídel, vrůstalo mé napětí. Ani tam jsem však nedostal rozřešení mých spekulací.
Přešel jsem most a vracel jsem se po druhém břehu řeky, která teče podél cyklostezky. Napětí ustupovalo. Najednou jsem však viděl něco podivného. Asi 25 metrů přede mnou prořízl vzduch nějaký neidentifikovatelný objekt. Byl červenooranžový a měl rozpětí asi metr. Zmizel v průběhu letu. Nejprve nastoupil šok, poté jsem se začal ptát sám sebe, jestli mi neslábne rozum. Napadlo mě také, že to je odraz světel aut z daleké dopravní tepny. Ale na odraz světel mi to moc nepřipomínalo, navíc zmíněná vozovka byla příliš daleko. A když to porovnám s černými kolečky, o kterých jsem psal minule, přišlo mi to více skutečné. Černá kolečka byly pouze nepatrné tetelícíse stíny oproti tomuto silně zářícímu objektu. Proto jsem nezamítl variantu, že to halucinace nebyla.

Nyní si vypůjčím oblíbenou frázi z jednoho nejmenovaného časopisu o paranormálních jevech. Co myslíte, jak to bylo doopravdy?
Snad jsem na tom ještě dobře, když si uvědomuji, že to mohla být jen halucinace způsobená psychickým napětím.

Žádné komentáře:

Okomentovat