sobota 21. ledna 2017

Mix leden 2017 (2)

Leden 2017 pokračuje a zde je něco o tom, jak můj život pokračuje.

Diplomka
Těžce nestíhám. Ne, že bych si neudělal čas, ale tak ze mě ta práce vysává energii, že nejsem schopný vydržet ani půl hodiny v kuse. Čím déle na ní pracuji, tím hůře se mi pracuje. Postupně přestávám být nervózní z toho, že bych školu nedokončil.

Přístup k životu
Občas smutek, ale prožívám ho s pozitivním přístupem, nejde být vždy veselý. Jinak, tohle období je u mě význačné vysokým optimismem ohledně budoucnosti.

Sociální úzkost
Ta je teď minimalizovaná. Chodím každý den někam ven, abych byl zvyklý potkávat cizí lidi. Pokouším se myslet na něco jiného, než jak trapně působím a vše se zlepšil.

Zdraví
Začal jsem držet mírnou dietu, o které asi napíšu samostatný příspěvek. Ty kila po Vánocích to chce dát dolů. Když stíhám, tak cvičím. Jinak jsem nasadil ostropestřecovou kůru na játra. Beru dlouhodobě léky a chci udělat něco pro to, aby neměly nežádoucí účinky. Tuto kůru jsem nasadil na podzim, předtím jsem se poradil s lékařkou.

Práce
Absolvoval jsem výběrové řízení. Postoupil jsem druhého kola, které mám také za sebou. O tom, jestli mě přijali sem napíšu, až budu mít výsledky. Jedná se o práci na poloviční úvazek. Jak říkám, jsem teď optimista, jestli to nedopadne, nebudu to brát tragicky, určitě bych našel něco jiného.

Žádné komentáře:

Okomentovat