středa 25. ledna 2017

Práce nedopadla

Jak jsem psal, přihlásil jsem do výběrového řízení na jednu pozici. Jednalo se o sociální služby. Postoupil jsem do druhého kola výběrového řízení. To bylo v pátek a já čekal na výsledky do pondělí.
Během víkendu přišly pochybnosti. Začal jsem pochybovat o tom, jestli bych byl v dané práci dobrý. Začal jsem se naklánět k myšlence, že by možná bylo lepší, kdyby vše nedopadlo. Každopádně řekl jsem si, že je jedno jak to dopadne. Pokud do dopadne, udělám vše proto, abych byl v práci dobrý. Pokud ne, půjdu jiným směrem.
Přišlo pondělí, nedopadlo to. Svým způsobem se mi ulevilo. Dále bylo vše podobné, jako když se mi nezdaří zkouška. Přišel silný elán pracovat na něčem dalším. Rozhodl jsem se, pro cizí jazyky, protože mě vždy bavili a jejich učení mě neomrzelo ani po letech. Ostatně, že půjdu tímto směrem, pokud tahle práce nedopadne jsem si předsevzal už dříve.
 Takže plán je jasný, pořádně makat na diplomce a přitom najít čas na tom, abych se posílil i v cizích jazycích. Po dokončení školy mám v plánu kurzy a následné certifikáty ve dvou ze čtyř jazyků, které se současně učím.
Ještě na závěr, včera večer na mě trochu padl smutek, že práce nedopadla. Smutek se trochu přelil i do dneška, ale nevěším hlavu, byl to můj první pracovní pohovor a na hledání práce je v současnosti dobrá doba.
Nuže vzhůru za jiným snem - překladem učebnic a tvorbě titulků.

Žádné komentáře:

Okomentovat