středa 4. ledna 2017

Mix leden 2017

Příprava na zkoušku, diplomka, blížící se státnice a brzký pracovní pohovor. Povinností je hodně. A aby tento blog nezůstal neaktualizovaný, budu sem dávat alespoň jednou měsíčně nějakou kompilaci věcí z mého života a myšlenek.


Sociální úzkost

Nový poznatek, ven musím každý den, nevyplatí se zůstat i jediný den pořád doma, společenská úzkost má větší možnost narůstat, pokud neudržuji každodenní kontakt s veřejnými prostranstvími. Dnes jsem se na toto téma bavil s tetou, která říkala, že má babička měla také sociální úzkost a ze stejného důvodu chodila ven každý den, aby se vše nezhoršilo. Takže, když nebude pochůzka do města, bude alespoň procházka.

Láska

Ta poslední dobou velmi ovlivňuje klima mé nálady. Je to dozvuk. Viděl jsem se s někým, ke komu něco cítím hooooodně dlouhou dobu. A nějak jsem dotyčného viděl bez filtru a tak následovala deziluze. Jelikož mě tyhle city tradičně dlouho ovlivňují, jejich zmírnění vytvořilo pocit prázdnoty a ten vedl k smutku a nihilismu. Nálady po 14 dnech začaly ustupovat a chytám další dech, odhodlání a motivaci do budoucna.

Hudba

Právě jsem našel song, který naprosto koresponduje s mou náladou, poslouchání této písně je jako pohlazení po duši. Nejspíš je to tím, že se ztotožňuji s textem a melodie vše podtrhuje. Pokud by vás zajímalo, co je to za píseň, jedná se o Further od VNV Nation.

Vize budoucnosti

Psal jsem o deziluzi z lásky a také o tom, že už jsem stihl nabrat nových sil. Ještě se ve mě mele, jestli stále něco cítím nebo ne. Ale můj  přístup je takový, že na tom nezáleží. Hlavní je, že si uvědomuji, že jsem byl těchto citů schopen. Že existovali. Věřím, že takovéto city dovedou v člověku probudit ohled a vlídnost. A vědomí minulé lásky se dá z romantických citů přenést i na ty přátelské.



Tenhle rok bude pravděpodobně zlomovým rokem mého života. Tak schválně, co přinese.


Žádné komentáře:

Okomentovat