čtvrtek 22. listopadu 2018

A je tu nachlazení...

Zdravím všechny, kteří na tomto blogu sledují můj život.

Deprese skončila a pro změnu přišlo nachlazení. V práci jsem si vzal nějakou dovolenou, abych to vyležel. Doufám, že do soboty budu ok. A to vzhledem k tomu, že už více jak měsíc dopředu plánuji výlet. Rád bych se zúčastnil a tak většinu dne poctivě ležím a peru do sebe vitamíny.

Tak nějak nechápu, proč jsem pořád nachlazený. Za posledních 12 měsíců jsem byl nachlazený 10x.
A to žiji celkem zdravě. Nekouřím, alkohol piji jen ve velmi omezené míře. Dostatečně spím, chodím na procházky na zdravém vzduchu, trochu cvičím. Piji dost vody a zelený čaj a má strava je pestrá a značně bohatá na ovoce a zeleninu. Takže to, že jsem často nemocný tak nějak nechápu. Když jsem byl malý, byl jsem nemocný cca jednou za dva roky.

Avšak nějaké vysvětlení mě přeci napadá. Často nachlazení předchází deprese nebo alespoň krátké období skleslé nálady. Je tedy možné, že podlomená psychika mi podlamuje i imunitu.
Další možnou příčinou je to, že nemoci často přecházím. Nějak se mi nikdy nechtělo zameškat školu/práci.

No nic, jdu si zase lehnout. Mám sice nápad ještě na jeden příspěvek, ale ten zpracuji někdy jindy s čerstvější hlavou.

Žádné komentáře:

Okomentovat