pondělí 27. května 2019

Květen 2019 - můj milostný život

Před dvěma měsíci jsem se seznámil s jedním mužem. Z kraje to vypadalo slibně. Asi tři týdny po našem seznámení jsme spolu byli dokonce v zahraničí. Zdálo se, že až na nějaké drobnosti se k sobě hodíme. Přesto se náš vztah nikam neposunul.

Nebylo nic
Jak hovoří nadpis, nebylo nic. Ani polibek. Což mi ani nevadí, protože nejsem příliš sexuálně založený člověk. A líbání se mi líbí spíš, když jsem připitý. A dovedu si představit vztah bez sexu. Ale i tak musí být patrné, že se jedná o něco víc, než jen kamarádství. Musí tu být známka toho, že k sobě patříme. A tady je spíš známka toho, že se to nikam neposune.

Vadí mi to?
Navíc už několik týdnů uvažuji, jestli s daným člověkem chci něco víc. Na povrch vyplouvají naše méně patrné vlastnosti. Najednou se k sobě hodíme méně a méně.
Druhá věc je to, že mě absolutně nepřitahuje. Sice jsem psal v předchozím bodě, že nejsem nějak extra sexuálně založený. Přesto by tu měla být alespoň nějaká jiskra.
No a teď k tomu, co se stalo nedávno. Byli jsme spolu na výletě, kde mi vyprávěl historku, v rámci které použil i fyzický kontakt. A to odhalilo hodně. Jelikož mi daný kontakt byl nepříjemný.
Jsem člověk, co nemá rád fyzický kontakt. Ani od blízkých lidí mi není nějak extra příjemný. 
Ale existuje výjimka. Od lidí, do kterých jsem romanticky zamilovaný mi naopak je fyzický kontakt velmi příjemný. 
Nepříjemnost fyzického kontaktu s dotyčným mi dodala myšlenky, že nemá moc smysl snažit se o něco víc. Budeme mi tedy asi vyhovovat, když to zůstane pouze u kamarádství.

Zamilovanost
Mimochodem, jinak jsem stále zamilovaný do jednoho kamaráda. Je sice gay, ale nemá o mě zájem. Postupně se dostávám z bodu, kdy tiše doufám, že jednou změní názor do bodu, kdy mi je to vlastně už jedno. Hodně pomohl jeden jeho názor, v důsledku kterého jsem vytušil, že bude o něco méně inteligentní, než jsem si vůbec myslel.

Propast
Intelektuální a sociální propast je věc, kterou registruji poslední roky. Měl jsem pocit, že jsem zamilovaný do muže, který by možná i měl o mě zájem. Ale mezi námi byla obrovská propast tvořená za prvé podstatně nižší inteligencí, než mám sám a za druhé jeho přílišným pitím alkoholu. 
Ale pak se stejně ukázalo, že to nebyla láska, ale pouze něco, co nazývám falešnou zamilovaností. To, že ve skutečnosti zamilovaný nejsem, jsem zjistil ve chvíli, kdy se ke mě přiopilý lísal a mě to bylo celkem nepříjemné. 

                                          Zdroj: https://www.ihranice.cz

Nový začátek
Rozhodl jsem se, že zkusím zase poznat někoho nového. Mám v plánu zase navštívit jistý bar. Seznamovat se umím i přesto, že mám sociální fobii. 
Hlavní je, že jsem se myšlenkově posunul. Už mi není 18, abych si nalhával, že ten, kdo mě nechce, jednoho dne dojde k tomu, že změnil názor. 
Abychom nalezli to, co hledáme,, prostě obnáší to, že musíme pořádně hledat.

Žádné komentáře:

Okomentovat