středa 10. července 2019

Cesty do práce

To, že je z bytu, kde bydlím ve Velkém městě, má práce dosažitelná pěšky do půl hodiny jsem zjistil krátce po nástupu. Z práce většinou jezdím hromadnou dopravou. Do práce však už déle jak rok chodím každý pracovní den pěšky. A dává mi to hodně

                                    Zdroj: http://www.pmprecruitment.co.uk

Probuzení
Sice mám ráno na sebe vyhrazeno více jak hodinu času, přesto mé probuzení není kompletní. Pořádně se probudím až za chůze do práce. Do zaměstnání tak přijdu většinou v plné síly a dobré náladě.

Afirmace a budování sebevědomí
Cestu do práce trávím jednou věcí. Neustále si opakuji motivační fráze, kterými se povzbuzuji. Nebo si také představuji události, které mě čekají a kterých se bojím. Představuji si je dokola a dokola, tak že se mi podařily. Tak nějak cítím, že se posouvám, i když to jde pomalu.

Cestu do práce pěšky jsem si zamiloval. Trochu se bojím toho, že jestli někdy změním práci, budu muset dojíždět pomocí MHD.



Žádné komentáře:

Okomentovat